14

یه گروهی از پسرام هستن که :

پول خیلی زیادی تو جیبشون نیست ولی یه دنیا معرفت دارن...
لباسای خیلی گرون نمیپوشن...
خیلی ساده حرف میزنن......

قولشون قوله...
یه دل بزرگ و مهربون دارن...همیشه حامیِ آدمَن توی شرایط بحرانی...
وقتی به کسی علاقه مند میشن سعی میکنن بهترین"" دوست"" براش باشن تا یه"" دوست پسر""... چون نمیخوان آب تو دل طرف تکون بخوره...
یه گوش خوب واسه دوستاشونن اما درداشونو تو خودش میریزنو کم که میارن هی غرغر میکنن..
هروقت تنها میشی اولین کسی که به ذهنت میرسه واسه حرف زدن اونه.... چون بهت ثابت کرده واست یه دوسته ...عشق واقعی من همچین پسریه ...

13

مردان هم قلب دارند....فقط صدایش..یواش تر از صدای قلب یک زن است....
مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند....شاید ندیده باشی..اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند..
هر وقت زن بودنت را میبینم...سینه ام را به جلو میدهم.....صدایم را کلفت تر میکنم...تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی...
مرد که باشی...دوست داری....از نگاه یک زن مرد باشی...
... نه بخاطر زورِ بازوها!
مثل تو دلتنگ می...شوم.. ولی.گریه نمیکنم...
بچه میشوم....بهانه میگیرم...
تو این هارا خوب میدانی....
تمام آرزویم این است که سر روی پاهایت بزارم....
تا موهایم را نوازش کنی..
دوست دارم بدنت را بو کنم...
عاشق بویِ موهایت هستم!
من بیشتر از تو به آغوش نیاز دارم.....
چون وقت تنهاهیم....خاطره ی تو مرا امیدوار میکند....به همه ی دنیا!
تا برای خوشبختیت....لبخندت...آرامشت....تلاش کنم
من مرد بودنم را مدیون زن بودنت هستم!
..این بود قسمتی از درد دل مردانه...
تو فقط این هارو میفهمی....با زن بودنت!...

12

لعنت به آن بوسه ای که

شیرینی اش تلخ ترین خاطره ام شد در هنگام نبودت...!

11

جلوی من حرکت نکن
من پیروی نمی‌کنم ،
پشت سر من حرکت نکن ،
من رهبری نمی‌کنم !
تنها کنارم قدم بزن و دوستم باش ..!

10

چقدر شنیدن بعضی خبرا ناراحتم میکنه

دلمو به درد میاره و یه جور خیلی خاصی میشم


میفهمم این زندگی ارزش حتی زندگی کردن رو نداره


پس چرا همین مدت کوتاه این همه بدی این انسانها ب هم میکنن واقعا چرا